Massa Julklappar!

fredag 25 december 2009 00:57 Upplagd av Smurfen














Hejsan julen var ju faktiskt hur bra som helst, kommer nog bilder på mina kusiner och Alice och lite allting sen! :) Mina julklappar kommer på bilder här nere sen. Men 3 stycken vet ni ju redan. Först var vi ju hemma då fick jag Jeanstightsen och vänner.:) Sen åkte vi till farmor. Där åt vi och kollade på Kalle Anka. Sen öppnade vi julklapparna. Sen åkte vi till Gunilla. Där drack vi glögg och åt ännu mer julmat! Fast jag åt mest julskinka och köttbullar. :P Men nu ska jag ringa och kolla om Johanna har vaknat så vi kan åka skridskor. :)





Hoppas ni hade en bra jul





// Smurfen



skiva med Demi Lovato :)

Super Mario Bros till Wii :)


200 kr presentkort på Kicks :)


700 kr presentkort på JC :)
200 kr presentkort på Team Sportia

1 Response to "Massa Julklappar!"

  1. Karin's blogg Says:

    najjs ;)<3 har precis kommit på att ja inte har öppnat alla min paket hahaXD god jul ;D<33

Använder Blogger.

Followers

Copyright Text