Natti och Lisa, och en plattång :)

onsdag 23 december 2009 07:29 Upplagd av Smurfen
Hej igen :) Jag var bara tvungen att skriva igen blev så skrivsugen. Jag ska väl börja med att jag var med Natti, vi gick och åkte skridskor, där var oxå Simon och Hugo mina gamla klasskompisar. Sen gick vi hem (jag o Natti) Sen gick vi och åkte pulka. Vi åkte väl några ggr sen så gick vi till bäcken. Då trampade Natti ner i bäcken. Sen så ringde vi till Lisa så hon kom efter en halv timma tror jag. Men hon kunde bara stanna i en halv timma för sen skulle Natti hem, och lisa skulle åka med hennes pappa. :) Sen fick jag en tidig julklapp av johanna, en plattång som jag blev jäätteglad för. Av mig fick hon filmen Twilight som hon verkade bli glad över oxå :). Men plattången kommer på bild här under. Jag ska fixa lite mer nu på bloggen för jag tycker att det ser konstigt ut fortfarande! ;)


GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!


// Smurfen

0 Response to "Natti och Lisa, och en plattång :)"

Använder Blogger.

Followers

Copyright Text