Snö Hiss lr Diss?

onsdag 6 januari 2010 03:16 Upplagd av Smurfen
Hejsan svejsan, alla bloggläsare.! Idag har man ju inte hunnit så mkt mer än att gå upp och gå ut o kolla till vattnet hos kaninerna. Sen sitter man här och försöker komma på några låtar som man kan lägga till på iPoden. Sen ska man ju kanske kolla på VÄNNER<3 och slappa sen ska man kanske ut och åka pulka i den skiitdjupa snön jag tror snart att jag får ryck på den här snön allting är ju så jobbigt man kan inte rida, man kan knappt gå utan att det kommer 100 kg snö i stövlarna, oxå fryser ju kaninernas vatten hela j**la tin! Så nu skulle jag bli väldigt gla' om snön bara försvinner. Men lite skoj är det ju att köra fyrhjuling i snön som jag inte har hunnit göra än och kommer nog inte hinna heller. För vi har inte kört fyrhjulingen på nån månad eller nåt för det har inte gått.

Men nu funderar jag oxå på om jag ska börja städa i min bokhylla eller jag rensade alla böcker igår och det var lite man fick bort. :) Ni kan ju själva se hur det blev på bilderna! :) Sen har man ju färgat håret till mörkbrunt med lite rött i :). Jag blev själv jättenöjd. Sen så kommer det bilder här nere på våran hall som vi har gjort om sen så har jag fått nya skor. Men alla bilder kommer ju här nere så ni får njuta av dom ist.! :)
//




så här fint blev det efter städingen



och så här mkt blev det när man rensat ut.



Hallen! :)



Mina nya skor :)



:)

0 Response to "Snö Hiss lr Diss?"

Använder Blogger.

Followers

Copyright Text