Sry, bloggläsare! ;)

söndag 17 januari 2010 11:06 Upplagd av Smurfen
Hejsan sry att jag inte har skrivit på ett tag nu! :) Men iaf i helgen så har jag varit med johanna. :) Vi var hemma hos henne i fredags sen så följde hon med mej hem. Sen i går så var vi hos farmor sen kom Susanne och hämtade oss där. ;) Vi åt på Hjo-grillen. :) Sen så följde jag med henne hem, vi red och lite sånt. :) Detär så himla mysigt att rida i snön. Men synd att det inte går så ofta. :( Men sen så gjorde vi väl inte så mkt mer. Sen idag åkte jag hem.Vi åkte till mullsjö och sen habo sen hem, sen kom morfar och mormor. Jag såg väl inte dom så mkt, var mest här uppe och städade mitt rum. :P Men nu måste jag gå och duscha.

Pussokram

0 Response to "Sry, bloggläsare! ;)"

Använder Blogger.

Followers

Copyright Text