GBG HORSE SHOW

lördag 27 februari 2010 12:21 Upplagd av Smurfen
Hallojs! Idag har man varit hos Johanna, och igår bar jag på GÖTEBORG HORSE SHOW! Så himla kul! Kollade egentligen bara på hoppning och dressyr för det var inga smågrejor emellan, man det var skitskoj att gå på mässan, köpte ju lite saker. :D

Först så kollade vi på hoppningen, var Malin, Helena, Roffe, Svante och många många mer.;)
Men sen på dressyren kände jag nt igen någon alls. :P

Men på mässan köpte jag en ny ridväst för 399 :- som var asskön
Mullebok, med Lena Furberg's autograf :D
Fick ett kort på Helena Lundbäck med hennes autograf :D Sen så fick jag och Johanna ta kort med henne, :D
Sen skulle jag och Johanna köpt varsitt schabrak men det gjorde vi nt sen.

Men nu ska jag snart gå o lägga mej, så Pussokram


0 Response to "GBG HORSE SHOW"

Använder Blogger.

Followers

Copyright Text