Lite allt möjligt. :)

måndag 15 februari 2010 07:38 Upplagd av Smurfen
Hejsan alla mina favorit bloggläsare! Jag skulle vara tacksam om ni kommenaterade ,lite mer eller skriver i Chatboxen :). Men iaf så idag har jag mamma och Alice varit i Tidaholm sen ska jag upp till johanna, Ska ta med mej datorn så får se om det blir nåt inlck upp och duschade. ägg ikv kanske, men annars har det inte hänt så mkt idag, gick upp nån gång efter 9 då gick jag och duschade. :)

När vi var i Tidaholm så köpte jag en ögonfransböjare. :) Men inget mer. Sen så har man ju köpt Ke$has skiva Animal. Den är oxå grymt bra. :) Igår så var jag och mamma uppe hos Mickie, jag red en liten bit men skrittade bara lite, för det var så halt. :S

Jag läser en sån grymt bra bok Ett nytt liv på köpet Av Emma Granholm.

Beskrivng:

Hur vet man hur man ska bete sig om man aldrig har haft vänner, men plötsligt får femton stycken?

Sanna har levt ett liv i total ensamhet, tagit sig igenom skoldagarna utan att växla ett ord med någon annan. När hon börjar gymnasiet för att plugga foto förväntar hon sig att hennes liv ska fortsätta på samma sätt.

Men hennes nya klass är annorlunda. Där finns Eddie med de dyra klockorna, Gloria med de långa benen, Jocke med de osmakliga skämten, perfekta Jennifer, rockiga Katrine och Jonna... Att skaffa vänner visar sig vara enklare än hon någonsin kunnat drömma om. Hon blir vän med alla. Men kan man verkligen vara det?

Utan att vara medveten om riskerna spelar hon ett högt spel...

//





Mickie <3>världens bästa (LLL)

1 Response to "Lite allt möjligt. :)"

  1. Anonym Says:

    Den boken har jag den är grymt bra

Använder Blogger.

Followers

Copyright Text