Hejsan!!

torsdag 4 februari 2010 10:29 Upplagd av Smurfen
Hejsan hoppsan alla varelser, erkänn att min blogg ee kungligast. :) och jag vet vad ni tänker: Ja, clara den ee bäst.!

Men annars så har jag varit med Johanna och Lisa J idag. :) Ruuligt. :) Vi skulle egentligen åka hem kl 5 men tog en buss kl kvart i 6 sen ist. :) Så nu är jag hemma. :) Imorrn ska jag o Johanna hem till Lisa M. :) Ska se på Pop Explosion eller vad det nu hette. :) <3 Men nu ska jag gå och göra läxor. :) <3

4 Response to "Hejsan!!"

  1. Anonym Says:

    Usch!! Din blogg är verkligen inte kungligast.

  2. Smurfen Says:

    vem fan??

  3. Karin's blogg Says:

    clara skryt inte för mycket nu ;D <33

  4. Smurfen Says:

    haha, ska försöka ;) <3 men den ee kungligast :D

Använder Blogger.

Followers

Copyright Text